2012年5月13日星期日

Pixel Clinical Power PPC cream 用後分享

先附上一張用了1個月PPC CREAM的相片先~ 我由細到大, 腰位從未少過29吋(除了結婚的半年前, 因為日日做2-3個小時GYM, 果時每餐真係食2-3碗飯都唔肥, 因為有足夠的運動量). 這張相不是SHOW OFF, 是想給大家知道, 我得你都得!

下圖呢張相是用了1個月左右, 之後其實有因病停左2個幾星期, 效果已無之前咁理想, 不過老公都覺得我腰位, 腰背都修左好多, 以前腰位的CALL機位好大舊, 而家都可以夠膽著貼身少少的衫出街.






















本來以排先後出文是未有耐到Pixel Clinical 的PPC cream 和PPC Concentrate,
不過太多客話夏天到啦,十萬火急搵腰,叫我一定要出呢篇文先。


又本來我已影了用前用後的相片,不過某天見到了大佬B影了一張她的又白又滑的纖腰,我當堂自卑「拗底」,不想趕客。我生完BB之後,肚紋很嚴重,話曬豬仔出世有接近10磅,大家可想而知!之後有日豬仔見我穿起運動BRA TOP影我的肚腩相片, 豬仔問我做乜影自己的肚腩, 我話要SHOW相出BLOG, 佢聽到之後極力抗議反對. 因為佢話好多同學的媽咪都有LIKE我FACEBOOK, 有睇我BLOG, 叫我唔好SHOW自己的肚出黎...........@_@ 為左個仔的面子, 我無法最後決定都係唔放用前用後相了.

不過要是你們來我的店, 我是不介意在手機SHOW比你睇用PPC CREAM 之前的相片O既, 或可以直接摸下我條腰, 哈哈~ 不過豬仔話唔可以POST出黎囉~
好了,先介紹一下Pixel Clinical Power PPC Cream.

Pixel Clinical Power PPC Cream 溶脂針精華減肥霜 250g
原產地 : 來自意大利的醫學品牌

適合 :任何脂肪性肥胖

主要成份 : 主要成份是溶脂針精華(phosphatidylcholine),從大豆提煉的卵磷脂.

特性:天然成份跟醫生處方「溶脂針」作用一様,直接破壞脂肪細胞,抽出三酸甘油脂促使脂肪細胞壞死

適用位置:肚腩、腰、call 機肉、上臂、大腿、肩膊、背部、雙下巴

** 用後分享 **- 我主要是想消滅肚腩和call機肉,我早晚各搽一次

- 為了測試PPC cream的功效,我先停飲泉發蜂蜜醋,壯烈犧牲!!! 停飲後簡直是災難!老公話我似有左3個月>_<

- PPC cream的色澤是橙黃色,潤但不"立"




- 輕輕搽是不會發熱、加上按摩2分鐘左右起就會熱,但又不會熱到你頂唔順,约半小時就會不熱,冬天搽完PPC cream出街都會幾正,尤其搽背,一定好暖!M痛時搽這cream在肚位也好,減暖暖的減輕痛楚。

- 我以前用過鄭融做代言人的減肥膏,熱到我想死,又敏感紅晒,從此之後怕怕。

- 個人心理作用偏見,覺得沒有按摩加熱的話,可能起不到溶脂的功效,雖然要用力按摩3、4分鐘也頗累,不過有效就要堅持!

- 就算如果你覺得自己其實全身都想瘦,但我都不建議一次過全身都搽,逐步逐步來。

- 肚腩位要打圈按摩,腰位、Call機位我以向下搓塑的手勢搽,就好似幻想自己有返條腰的想像力,塑返條腰型岀來,別忘記除了腰的兩側要搓之外,腰後的肉都要搓不要忽略。
用手掌圈著的這個位置按壓, 幻想自己女將會有的S腰 (自已確信要有的意念力喔!!! )


- 我用了第一個星期後,已初步搵得返少少線條!滿意~

- 我覺得搽了這個cream如果可以加埋一星期一至兩次運動,效果會更好,就算不開冷氣做家務都掂,最好做些收緊腹部的運動,就可以keep到瘦和firm, 不會鬆拋拋~



下圖的AB CURL 是可以在床邊或床上做, 因我尾龍骨有事, 所以做不到SIT UP的, 這POSE是我以前的泰拳教練每次都要我做100次以上的AB CURL 做WARM UP,效果很好的.

下圖是T - PUSH UP, 可以幫助收側面的CALL機肉.



- 當然大家唔好因為用左呢個cream就放肆地大魚大肉唔肥唔食,那只會自取滅亡!最好每餐都是6-7分飽就要收手, 尤其是晚餐.

- 切記 : 做晒面部的DAY CARE, NIGHT CARE 程序(搽晒EYE CREAM, DAY/NIGHT CREAM)先好搽PPC CREAM, 有次我以為按摩完再用梘液洗乾淨隻手再搽CREAM無事, 點知塊面都有點慶, 眼有點"LA" , 切記!!! 另外如果肚或手有傷口的位置都要避開.
- 如果可以配合埋低GI飲食法, 我好相信好快見到腰! 我之前花了幾萬元在ELYZE做機瘦腰, 不做機又反彈了, 但反而最大的得著是學了LOW GI DIET 和身體機能循環的重要性. 看了很多BLOG, 台灣這位對LOW GI 是寫得比較詳細, 如果想雙管齊下快D達到後果, 可以看看以下的BLOG




http://tw.myblog.yahoo.com/jw!J2QxHuuZG0StDckyADGDPA--/article?mid=62



- 註:這PPC cream只可去除脂肪,如果想減小腿位,但小腿的肉很實淨,我相信已成為肌肉,也不用花錢買PPC cream了。

- 我的革命尚未成功架, 減肥是各位女士一生的大業, 各位同志(包括我)都要繼續努力!




想知多D有關其他MEDIA介紹PPC CREAM可以睇以下YOUTUBE, 或有問題/訂購可以私留/EMAIL找我啦~


http://www.youtube.com/watch?v=4506FnU9FGI



這個是C竇的新點, 想扒舊文的朋友 : 按我回顧
請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~


1 則留言: